40ko hamarkadako Australian, 9 urteko haur aborigen umezurtz bat moja apostata batek zuzendutako monasterio urrun batera iritsiko da gau betean. Haur berriaren presentziak munduaren oreka delikatua asaldatuko du borroka espiritualari eta bizirik irautearen kostuari buruzko istorio honetan.