Dumb Money fimak Wall Streeten arriskatzea erabaki eta aberastu zen jende arruntaren benetako kasu zentzugabearen berri ematen digu; hala, GameStop (bideojokoen denda ezagun bat) munduko enpresarik goriena bihurtu zuten. Nahaste horren guztiaren erdian Keith Gill dago, bere bizitzako aurrezkiak akzioetan inbertitu eta sare sozialetan horri buruz argitaratzen hasi zen tipo arrunt bat. Keithen ospea goren-unera iritsi zenean, jarraitzaileak aberasten hasi ziren gauetik goizera.