Agure herren bat, Khim-Hok, bere emaztearen mende egon da urteetan zehar. Taipeiko hiri-inguruko etxe zahar batean bizi dira. Emaztearen bat-bateko hil eta Khim-Hokek izozkailu zahar batean jarriko du gorpua. Lasaia dirudien bizitzari ekingo dio, baina semea (urte asko eman dituzte elkarrengandik urrun) eta haren bikotekide berria bat-batean agertuko dira. Horrenbestez, Khim-Hokek emaztearen heriotzari aurre egin behar dio azkenean.