Takashi aktorea bere aita Yohjirengandik aldenduta egon da hura −unibertsitate-irakasle erretiratu bat− duela 20 urte Takashiren amarengandik iskanbilaz dibortziatu eta familia hautsi zenez geroztik. Ia ez dute harremanik, baina egun batean poliziak dei egingo dio Takashiri, Yohji −dementzia duena− bisitatzera joateko eskatuz, Japonia hegoaldean duen etxera. Iristean, Yohjiren bigarren emaztea −Naomi− desagertu egin dela jakitean, non dagoen galdetuko dio aitari Takashik, eta bere buruaz beste egin zuela erantzungo dio Yohjik. Aita zenbateraino dagoen zuzen deskubritu beharko du Takashik.