Taylor Russell, Ewan McGregor eta Ellen Burstyn dira istorio honetako protagonistak. Elkarrengandik aldenduta zeuden hiru anai-arreba elkartu egingo dira amak ez duenean nahi inolaz ere jaiki nahi altzari-denda bateko sofa batetik.