Kotxe bat, musika, berrogei urtetik gorako bi dibortziatu jo ta fuego txortan... Zer atera daiteke gaizki? Dena! Xabier eta Miren itsatsita geldituko dira, eta hortik aurrera, zoragarria behar zuen gaua, infernua bilakatuko da bikotearentzat, batez ere, bakoitzaren alaba ospitalera iristean.