Mugaritzeko taldeak ateak itxita egiten du lan denboraldi bakoitzean bokazionalki desberdina den proposamen gastronomiko bat diseinatzeko, den-denaz gabetu eta ia hutsetik abiatuz. Denboraldi bakoitzak izugarri arriskatzea dakar berekin, eta ondorioak ezin dira aurreikusi. Galderaz betetako bidea, sormenezko erronka bat −jakingura duten mahaikideekin partekatua−, ahorako ez ezik, bururako ere bai.