"Zer esan nahi du zinemara joateak? Zergatik darama jendeak ehun urtetik gora zinema-aretoetara joaten? Zinema-aretoak eta haien askotariko magia ospatzea erabaki nuen. Beraz, Paul Dédalus gaztearen urratsei jarraitu zien, zinemazale baten heldutasun-istorio batean bezala. Oroitzapenak, fikzioa eta aurkikuntzak elkartzen dira irudi-uholde geldiezin batean". (Arnaud Desplechin)