María aktorea Puerto Williamsera joango da, pelikula baten protagonista izateko. Alabaina, lantaldea ez da garaiz iritsiko ekaitz bortitz baten ondorioz eta María bakarrik geratuko da. Bizkarreko min galanta izanik, laguntza bila ibiliko da, eta munduko hiririk australeneko biztanleak deskubrituko ditu bilaketa horretan, baita bizitzeke geratzen zaion istorio bat ere. Itxaroteari buruzko istorio bat, Maríak kontinenteko naturarik australena eta horko biztanleak ustekabean topatzen dituenekoa.