Tasiok hamalau urte zituenetik egiten du lan ikazkin gisa Urbasa mendilerroko herri txiki batean, Nafarroan. Bizitza aldatuz joan da, baina mendia beti berdina da: malkartsua eta ederra. Tasioren haur-jolasen eszenatokia da mendia, baina bere familia mantentzeko baliabideak dituen tokia ere bai. Heltzean, ikazkinaz gain isileko ehiztari ere izango da Tasio. Landa-exodoaren garaia da, baina Tasiok nahiago du mendian geratu bizitzen, bakar-bakarrik, bere askatasuna babestu nahi baitu.