Ama suizidatu ondoren umezurtz geratuko da Lin Shih; harakin lizun batekin ezkondu denez, etsipenezko bizitza darama, eta bidaia ilun horrek mendeku-ekintza lazgarri bat gauzatera eramango du emakumea: senarra bere harakin-labanaz hiltzera, hain zuzen.