Homizidio-brigadako buruak −Gian Maria Volonté ikonikoak hezurmamituak− maitalea erail du, baina bere buruaren aurkako frogak jartzen ditu agerian, ezin baitu jasan ezarritako ordena ez errespetatzea eta errudunak zigorrik gabe geratzea. Botere politiko eta polizialetako goi-mailaren analisi xehatua, Elio Petri zuzendaria goratu zuena.