Erromako polizia-komisario batek kartzelatik ihes egiten ikusiko ditu atxilotutako gaizkile batzuk, hainbat trikimailu legaletan babestuta. Gizonarentzat, irtenbide bakarra aingeru sarraskitzaile bihurtzea da. Filmak generoko lau pisu astun biltzen ditu (Tomas Milian eta Maurizio Merli aktoreak, Umberto Lenzi zuzendaria eta Dardano Sacchetti gidoigilea) eta elkarrizketa tematikoan dihardu zikloko beste obra batekin: La polizia ringrazia.