Ramónek harreman hotza zuen aitarekin, eta haren errautsak jaso ondoren, Mateo ezagutuko du konfinamenduan. Desberdinak badira ere, lotura sakona sortuko da elkarren artean, eta zalantzak izango dituzte bi gizonek. Mateok erabakiko du Ramóni laguntzea errautsak Huancayora eramateko bidaian, hor barreiatzeko. Ramón konturatuko da okerreko galderen erantzunak bilatzen ari zela eta aurrera jarraitzeko sendatu egin beharko duela.