Alargun baten eta bere alabaren bizitza aszetikoa Kaukasoko mendietako herri isolatu batean eten egingo da atzerriko bidaiari bat aterpe bila iristean. Gizonaren presentziak irrika erotikoak piztuko ditu bi emakumeengan eta, bidaiaria hortik joan ondoren, erruduntasun-sentimenduak murgilduta geratuko dira.