Sano Izura itzuliko da bere adikide Miyatarekin, Japoniako itsasoaren aldameneko resort batera, Japonian; bost urte lehenago, geroago emazte izango zuen Nagirekin maitemindu zen. Tokiak eragiten dion minak eta nostalgiak jota, Nagik bere garaian galdutako txapel gorri baten bila hasiko da Sano.