Hizketaldiak atalaren hasierako hizketaldiaren bidez elkarrizketa bat ezarri nahi da Francine Maislerren eta María Laura Berchen artean; Maisler sektoreko casting-zuzendari garrantzitsuenetako bat da, hirurogei film luzerekin baino gehiagorekin, eta Berch, berriz, casting-zuzendari eta aktore-coacha da, 2002tik Argentinako berrehun zinema-proiektutan baino gehiagotan parte hartu duena. Hizketaldi horren bidez, Zinemaldiak lanbide horren gainean jarri nahi du arreta, eta aktore-zuzendaritzaren ezkutuko kontuei eta film baterako zerrenda bat osatzerakoan profesionalek dituzten erronkei buruz hitz egiteko gune bat sortu nahi du. Hizketaldia Maislerren ibilbidean oinarrituko da, Berchek lanbidearen inguruan dituen ikuspegi, esperientzia eta ezagutzarekin.
Francine Maisler casting-zuzendari errespetatuenetako bat da sektorean, hirurogeita hamar film luze baino gehiagorekin eta telebista-proiektu ugarirekin. 2022an, Primetime Emmy Award bat irabazi zuen HBOren Succession telesailean egindako lanagatik, eta duela gutxi Primetime Emmy sarietarako bosgarren izendapena jaso zuen True Detective lanagatik.
2024an, Karlovy Varyko zinema-jaialdian saritu zuten, eta haren lanek The Casting Society of Americaren Artios Sariak ere jaso ditu: 15 sari (2020an Marriage Story lanagatik eta 2021ean Don't Look Up filmagatik). Sarietarako 50 izendapen baino gehiago izan ditu. 2023an, Francine Berlinaleko Nazioarteko Epaimahaiko kide izan zen (kargu hori izandako lehen casting-zuzendaria). Independent Spirit Awards sarietako bi Robert Altman sari ere jaso ditu.