Isabel Vázquez gidoigilea (Bosé, SkyShowtime, Telecinco) eta programa, gala eta ekitaldien aurkezlea da. Ovejas Eléctricas (TVE) saioan kolaboratzaile gisa aritzen da, baita La Cultureta (Onda Cero) tertuliako kide gisa ere. Fotogramas aldizkariko zutabegilea eta Gidoigintzako irakaslea ere bada Madrilgo Carlos III.a Unibertsitatean.
Susana Herreras jatorrizko produkzioko serieen kudeatzailea da Movistar+ enpresan, eta Mira lo que has hecho, Hierro, Rapa, El inmortal, El otro lado edo La Mesías proiektuen ekoizle exekutiboa. Aurretik, Sogecinen eta Canal+en lan egin zuen garapen saileko arduradun gisa, Mar Adentro eta La gran aventura de Mortadelo eta Filemón film luzeetan, besteak beste; eta ordainpeko operadorearen lehen serieen ekoizle izan zen: Qué fue de Jorge Sanz y Crematorio.