Hizketaldi honetan, film baten muina harrapatzeaz haraindi kultura zinematografikoaren sinbolo iraunkor ere bihurtzen diren zinema-kartelak sortzeko artea aztertuko du James Verdesotok. Pulp Fiction, Ocean's Eleven eta bestelako film ikonikoetan lan eginez eratutako estrategiekin, Verdesotok film baten narratiba, gaiak eta inpaktu emozionala irudi zirraragarri bakar batean nola adieraz daitezkeen azalduko digu. Bere ibilbidean zehar kameratik kanpo bizitako pasadizoen bidez, marketin bisuala zuzendariaren ikuspegiarekin eta filmaren tonuarekin uztartzeko eginkizun erabakigarria nabarmenduko du Verdesotok. Zinemagile, ekoizle eta ikasleentzako aholku praktikoak emango ditu, kartel, trailer eta eduki digitalek filma zehatz-mehatz islatzen dutela eta nahi dituen ikus-entzuleak erakartzen dituztela ziurtatzeko diseinu-ekipoekin eraginkortasunez lankidetzan aritzeko moduaz mintzatzeaz gain.