Suziri-base batek itsas ertzeko arrantzale herri bateko lasaitasuna hautsi du. Suziria aireratzen denean, bizitza aldatzen hasiko da. Amona ebakuazioan esnatuko da, Ah-Wen aurkitu eta garai onetara itzultzeko irrikaz.