Familia bat kosta egiten zaio sentimenduez, maitasunaz edo intimitateaz hitz egitea. Hondeamakinak alokatu, saldu eta konpontzeko negozioak erabateko arreta eskatzen du. Den-denek lagundu behar dute. Alaba istripu batean hiltzen denean, familiak funtionatzeari utziko dio. Semeak nahiago luke Estatu Batuetara joan, enpresaz arduratu baino. Aitari abesbatza-zuzendaria gustatzen hasiko zaio, eta ama bakarrik geratuko da bat-batean.