Landa-eremu isolatu batean, ama bat erditzean hilko da, eta horren lekuko den alaba bat utziko du atzean. Jaioberriarentzako ama-esnerik gabe, familiaren behia izango da haurtxoaren salbazio bakarra, mantenua eta itxaropena emango baitizko. Alabak geroz eta lotura sakonagoa izango du behiarekin, baina beste tragedia gupidagabe bat gertatu eta haren mundu hauskorra bertan behera eroriko da berriz.