90eko hamarkada. Tbilisi erdialdeko etxe batean familia bereko lau belaunaldi bizi dira. Hiru semeetatik, Mikha eta Levan bakarrik geratzen dira bizirik. Irakli, zaharrena, inguruabar bitxietan hil zen; Mikha hainbat kausatan inplikatutako aktibista da; eta Levan, Alemanian ikasten ari dena, ezustean neska-lagunarekin itzuli eta anaia nola hil zen argitzen saiatuko da. Galdekatutako pertsona bakoitzak bertsio bat emango dio. Alabaina, denak dira sinesgarriak garai korapilatsu batean... Levanek ez du inoiz egia jakingo.