Tucumán probintzia argentinarreko El Mollar bailara ederrean bizi den 60 urteko erizaina da Olga. Hainbat urtez gerotik bizi da bakarrik bere seme Rubénekin: ilusioz atzerrira ikastera joatear dagoen gaztea. Semeari dirua lortzen laguntzen dion bitartean, Stefano ezagutuko du Olgak, hura baino gazteagoa den turista frantziar bat. Bakar-bakarrik geratzear egoteak eta maitasun-harreman berri bat hasi izanak kontraesanak eta desirari buruzko galderak piztuko dizkiote Olgari.