1851. Ada mutua da sei urte zituenez geroztik, eta musikaren eta Flora alabaren bidez baino ez da komunikatzen. Itunpean ezkondu behar duenez, Eskozia utziko du bere alaba eta pianoarekin batera. Zeelanda Berrira doa, Stewart baitu zain, berekin zerikusirik ez duen nekazari bat, harekin ezkontzeko. Adak are gehiago sufrituko du senarrak pianoa bizilagun Georgeri saltzen dionean. Baina Adak jotzen jarraitzea lortuko du Georgeri eskolak ematearen truke.