Magikoki heldu bihurtutako Camélia printzesa gazteak paisaia fantasmagoriko eta surrealista bat zeharkatu beharko du, izaki sorginduz, iratxo fantastikoz eta giza itxurako deabruz betea. Helduarorako bidaia horretan zehar, patriarkatuz minatutako eremu batean nabigatuko du, mundu berri apetatsu eta surrealista horretan hainbat topaketa beldurgarriri aurre egiteaz gain.