72 urteko Antón bakarrik bizi da eta alboko esklerosi amiotrofikoa (ELA) diagnostikatu diote. Bere alaba Anari ezkutatzea erabaki du, atzerrian bizi baita emakumea, eta bere oroitzapenak pinturan hezurmamituz babestuko ditu denboraren iragaitetik.