Indiako kostaldeko herri txiki batean, bi neska gaztek euren adiskide Leela desagertu egin dela jakingo dute. Leelaren heriotzari buruzko zurrumurruak zabaldu egin dira. Bere buruaz beste egin al du? Ihes egin eta hirira iristea lortu ote du? Eguna Leela non dagoen eztabaidatzen ematen duten bitartean, ihesbiderik gabeko herri hartan benetan zer-nolako harremana duten agerian geratuko da.