Japoniako sukaldaritza tradizionala, Frantziako sukaldaritza eta sushia. Hokkaidoko urtaro ederretan zehar, lau chefen eguneroko bizitzari jarraituko diogu, bertako nekazariekin eta herritarrekin batera, Japoniako iparraldeko kulturaren barruan.