40ko hamarkadaren amaieran, familia batek landa utzi eta Madrilera emigratuko du, bizi-kondizioak hobetzeko itxaropenez. Haatik, hiriko bizitza krudela da eta desengainu eta oinazez beteta dago. Manuelek –aitak– galdategi batean aurkituko du lana, baina ezingo du hango erritmoa jasan. Pepek –seme zaharrenak– estraperlo-lan ilunak egingo ditu. Manolok –seme gazteenak– lana aurkituko du enkargu-mutil gisa, eta Tonia –arreba– neskame-lanetan hasiko da.