Shelf Life ezohiko premisa batekin hasten da: gazta zahartzen duten pertsonen artean denbora pasatzeak informazioa eman al lezake gizakiontzat zahartzea nolakoa den jakiteko? Urrutiko eta ustekabeko lekuetarako (hala nola Japonia eta Tblisi) bidaia ibiltari honek sukaldaritza- eta denbora-esperientzia murgiltzailea eskaintzen digu, galdera eta bitxikeria berriak piztera bideratutako meditazio bisual arraroekin tartekatuta.