Anatoliako herri batean, sute batek produktu kimikoen fabrika bat suntsitu du, eta zuzeneko eragina du horrek hamaika urteko Esmaren eta haren familiaren bizitzei. Esma ikasle ona da, eta aitarekin (Mehmet), amonarekin eta anaia bikiekin (Deniz eta Bariş) bizi da. Lana galdu ondoren, Mehmet gaztak saltzen hasiko da aurrera egiteko. Hamalau urteko Eyüpek zorabioak eta sudur-odoljarioak izaten ditu. Horregatik, Esmak ardura gehiegi hartu behar ditu bere gain. Sutearen ondorioak larriagotu ahala, animaliak gaixotu, hil eta familia dirurik gabe geratuko da. Mehmetek ezin du bere furgoneta zaharraren ordez beste bat erosi, eta erabaki bat hartuko du: Esmak eskola utzi beharko du familia zaintzeko. Esma lur jota dago eta bere burua zauritzen du. Mehmeten kamioia matxuratu eta laguntzeko premiatuko du gizonak Esma.