Haustura sentimental baten ondoren, Rose bere anaia Samen apartamentu ñimiñora joango da bizitzera, Berlinen. Anai-arrebek harreman estua dute. Egun batean, Sami bortxaketa leporatu zaiola jakingo du Rosek. Hasieran, ezin du onartu anaiak halako ezer egin duenik, baina salaketa benetakoa dela ulertzen duenean, arreba gisa duen eginkizunaren eta bere emakume-nortasunaren arteko gatazka batean harrapatuta geratuko da. Samen erruduntasuna eta horren ondorioak onartzeko modua aurkitu beharko du. Blue Marks (WT) independentziari, kidetasunari eta politikaren eta pertsonalaren arteko bidegurutzeei buruzko istorioa da.