33 urteko Osvald arte martzialetako txapelduna da; kalean neska bat ustekabean zauritu ondoren, kirol-federaziotik kanporatuko dute. Ezin duenez Asiako txapelketetan parte hartu, Osvald harrapatuta sentituko da bere jaioterrian, Ekialdeko Europako hiri gris batean, erruak jota. Egunak China Sean ematen ditu, bere lagun bakarra den Ju-Longen jatetxe xumean. Krimenak jotako herri batean, Osvaldek bizitza berri bat nahi du. Bere tutore ohia aukera bat emateko konbentzitzen saiatuko da, Osvald nerabeen arte martzialetako entrenatzaile bihurtu eta gailendu egingo da. Epailearen aginduz talde-terapiara joan behar du. Skaiste ezagutuko du hor eta maitemindu egingo da emakumearekin. Baina Osvald bizitza hobe baten bila dagoen bitartean, bere iragana atzetik izango du eta indarkerian berriz ere eroriko da.