Celestek 15 urte baino ez ditu bere bizitza ustekabean aldatzen denean. Gazteak, dolu mingarri bati ez ezik, familiaren krisialdiari ere aurre egin beharko dio. Bere garaian nerabea besarkatu zuen basamortua leku ezezagun bihurtu da orain. Helduen mundu batean, Celestek bere aldaketak bizi beharko ditu, diktaduraren eta demokratizazio-prozesuaren artean taupadaka ari den herrialde batean.