Krisialdi ekonomiko betean, 9 urteko neskato batek –animaliekin komunikatzeko dohaina duenak – bizirik dirau bere tutore oportunistekin, maskoten medium gisa kontsultak eskainiz. Familia ibiltariak inkomunikazio propioari aurre egin beharko dio motorhome txiki batean Argentinako landa-eremuan zehar bidaiatzen duten bitartean. Neskatoaren ama bisitatzera doaz, psikiatriko batean barneratuta dagoela. Hautsezko bideen artean, inozentzia altxorra dela agerian uzten digun road movie emozionala. Naturaz gaindiko negozio bat, non transzendentziak dirua ematen duen eta oportunismoak egia ukitzen duen. Dohaina ala iruzurra ote den alde batera utzita, gauza bat egia da: zerbitzua benetakoa da, eta inor ez dago bakarrik.