Parisko zubi zaharrenetik gertu (Pont-Neuf zubia), Camille −bigarren eskuko liburuen denda batean lan egiten duen emakume bat− Paulekin −Eiffel dorreko huskeria-saltzaile batekin− gurutzatuko da. Gau batean zehar, bi arima gazte horiek Argiaren Hiriko erritmo liluragarrian murgilduko dira.