Santiago Argentinako polizia-kaboa Uruguairako muga zeharkatzen ari da, atzetik dituen beste polizia batzuengandik ihesi. Bere uniformea baliatuz, eskualdeko janari-postuak ikuskatzen ditu, esnekiak eta hestebeteak probatzen ditu bizirik irauteko eta, aldi berean, bertakoen artean oharkabean pasatzen saiatzen da. Dirurik eta ostaturik gabe, baina enpatia eta maltzurkeria usatuz, bizitza berri bat eraikitzen hasiko da, bidean gurutzatzen zaizkion bertakoen laguntza jasoz eta, are gehiago, agian bere bizitzako maitasuna den hori aurkituko du.