Grabazio-estudio sobietar zahar batean, musikari batzuk Puxkinen Oturuntza izurri-garaian obran oinarritutako konposizio bat grabatzen saiatuko dira. Fenomeno arraro eta beldurgarri batek aztoratu egingo ditu musikariak; iraganeko espirituak al dira, ala gerra baten oihartzuna? Bukaerara arte inor ez da konturatuko zer ari den gertatzen inguruan.