Futbol-partida bat jokatzen den bitartean, lau gaizkile estadioko leihatilan lapurreta egingo dute. Ihes egin aurretik, aurkitu eta jazarri egingo dituzte gaizkileok, eta dirua zatitu baino lehen banandu egin beste erremediorik ez dute izango. Italiako Film onenaren saria Veneziako Mostran.