Siziliako mafia nagusi da eraikuntzaren negozioan, eta bere boterea gauzatu eta mantentzeko mekanismo indartsuak ditu. Sindikalista bat erail dute eta gizon bat desagertu egin da. Poliziak desagertuaren emaztea ikertzen duen bitartean, susmagarriena mafioso garrantzitsu bat da, baina goi-mailako pertsonek sistematikoki oztopatzen dute poliziaren lana.