Oliver Reed homerikoak gorpuztutako espetxe-funtzionarioaren emaztea bahitu egin dute. Preso bat −Fabio Testik antzeztua− aske uzten ez badute, exekutatu egingo dute emakumea. Alabaina, funtzionarioaren eta presoaren artean aliantza bat sortuko da azkenik, presoak ondo baitaki antzinako bandak garbitu egingo duela. Poliziesco generoko filma, Ennio Morriconeren musikarekin. Sitgeseko zinema-jaialdiarekin elkarlanean programatua.