Italiako hegoaldeko eskualde batean, hiltzaile batek hainbat magistratu hil ditu. Kasuaren ardura duen inspektoreak ikertu eta jada pozoitze-kasu batengatik kondenatua izan zen farmazialari baten aztarnei jarraituko die. Francesco Rosiren thriller politiko ereduzkoetako bat, Leonardo Sciasciaren eleberri batean oinarritua eta polar frantseseko izarretako bat duena protagonista, Lino Ventura.