Atxilotu ohien, horien senideen eta espezialisten testigantzekin, artxibo zabal batekin, animazioekin eta berritze hunkigarriekin, Trasladosek lekukoen kezkak, zientzia eta kasualitateak ebazten dituzte, azken Argentinako Diktadura Zibiko Militarrak (1976-1983) pertsonak hiltzeko eta desagerrarazteko gauzatutako metodologiarik krudelena eta eraginkorrena existitu zela frogatzen dutenak: Heriotzaren Hegaldiak.