Obana chef japoniar ospetsuak jatetxe berri bat ireki du Parisen, hirugarren Michelin izarraren bila. Baina Obanari zaila egiten zaio kanpotar gisa bizitzea Parisen, eta are osagaiak lortzea ere kosta egiten zaio. Bere anbizioak tentsioak eragiten ditu taldekideekin, hala nola Yuan pâtissierarekin eta Rinko sous chefarekin. Gala baterako menua gaizki ateratzen denean, Obanak hitz ematen dio bere lehengo aholkulariari hiru izarrak lortzen ez baditu Paristik joango dela. Lortuko ote du?