Rumours filmak munduko demokrazia liberal aberatsenetako zazpi buruzagiei jarraitzen die G7ko urteroko goi-bileran; basoan galduko dira eta geroz eta arrisku handiagoei aurre egin beharko diete, krisi global bati buruzko behin-behineko deklarazio bat idazten saiatzen diren bitartean.