Hizketaldi honek zinema garaikideak krisi klimatikoari nola heltzen dion aztertuko du, ez bakarrik hondo apokaliptiko bat bezala, baizik eta istorioak eta pertsonaiak moldatzen dituen elementu nagusi bezala. Hala, eztabaidak arreta jarriko du zinemagileak nola ari diren narratiba tradizionalak birdefinitzen ingurumen-larrialdiak islatzeko, giza drama eta ekologia uztartzen dituen genero edo azpigenero berri bat sortuz. Testuinguru horretan, ahots berri horiek sentsazionalismotik eta katastrofikotik aldentzea bilatzen dute, ikuspegi ñabartuagoak hautatuz, erresistentziari, egokitzapenari eta konponbideen bilaketari buruzko istorioak barne.
Len Climate Spring-en sartu zen Protagonist Pictures-etik, non enpresaren garapen- eta ekoizpen-zorroa sortu eta kudeatu zuen, eta inaugurazio-titulua ekoitzi zuen: The Man in my Basement, Walter Mosleyrena, Nadia Latif-ek zuzendua eta Corey Hawkins eta Willem Dafoe protagonista dituena Disney-ESPNko Andscape-rentzat. Len Protagonist-eko zuzendari exekutiboen taldeko kide ere izan zen, finantzaketa pribatua lortu eta The Outrun eta The Damned bezalako proiektuetan koprodukzioak egituratu zituena. Protagonist filmean lan egin aurretik, Lenek Wildgaze Filmsen garapen taldea zuzendu zuen, bi aldiz Oscarretarako izendatua eta Pathé UKren sormen taldeko kide izan zena. Len klimaren kontaketak erakarri du bere lehen filmetatik: Skyborn BIFArako izendatua, eta Orbit Ever After BAFTA eta EFArako izendatua. Screen Star of Tomorrow eta Moviescoperen One 's to Watch izendatua, Lenek istorio zirraragarriak kontatzeko duen grinak bere ibilbideari forma ematen jarraitzen du.
Eneko Muruzabal, Montrealgo Unibertsitatean (2005-06) eta Valentziako Unibertsitate Politeknikoan (2003-05) prestakuntza duen diseinatzaile industrialak pertsonak, zerbitzuen diseinua eta garapen iraunkorra izan ditu ardatz. Gaur egun, Bilibin Zirkularrean lan egiten du, non kultura eta industria sektoreetan ekonomia zirkularreko proiektuen buru den. Gainera, Basque Green Filmen arduraduna da, Eusko Jaurlaritzako Kultura eta Hizkuntza Politika Sailaren ekimena Euskadin zinema iraunkorra sustatzeko. Rol horretan, enpresa ekoizleei aholkuak ematen dizkie film luzeen ekoizpenaren ingurumen-inpaktua minimizatzeko. Laborategietan eta jaialdietan tailerrak ematen ditu, ekoizpen berdeari eta gidoiaren idazketari aplikatutako iraunkortasunari buruz.
Elham Ehsas BAFTA eta Oscar sarietarako izendatuta dagoen gidoilari eta zinema eta telebista zuzendaria da. Maite ditu gizakiak zer esan nahi duen esploratzen duten istorioak, nola momenturik txikienak betiko alda gaitzakeen konexioaren bidez, eta nora eraman gaitzakeen itxaropenak, amets egiteko aukera emanez gero. Our Kind of Love bere lehen film laburra BAFTArako aukeratu zuten 2019an, eta mundu osoko jaialdietan proiektatu da. Filmak 3,6 milioi bisita baino gehiago izan ditu YouTuben orain arte. Yellow bere azken film laburra BAFTArako izendatu zuten 2024an eta urte horretan bertan Akademiaren Sarietarako aurrehautatua izan zen.
Elham BAFTA Connect eta BBC Voices taldeetako kide ere bada, ahots berriak sustatzen dituzten tutoretza-programa entzutetsuak biak.
Nerea Ramírez Ingurumen-arloa eta Ingurumen Hezkuntzako graduondokoa ditu. Madrilgo mugimendu ekologistaren parte da duela hamarkada batzuetatik Ekologistak Martxan taldean eta kolektibo feministetan, hala nola Klimaren aldeko Feministetan edo Malvaloca abesbatza feministan. Ekonomia sozial eta solidarioko sareen barruan autokudeatutako proiektu eta alternatiben parte da, hala nola Entrepatios edo Madrilgo Merkatu Soziala. 2022tik, Espainiako Greenpeaceko ekofeminismoaren arloko koordinatzailea da.