Nola pantailan hala pantailatik kanpo errepresentazio anitz eta ekitatiboak duen garrantziari helduko zaio hizketaldi honetan. Filmetan pertsona desgaituak sartu eta horiekin istorio eta pertsonaia interesgarriak sortzeak zer-nolako garrantzia duen aztertuko da, galdera hauei erantzuten saiatzeaz gainera: zein izaten dira akatsik ohikoenak desgaitasuna duen pertsona bat kontratatzean? Nola hobetu zinema-platoetarako irisgarritasuna? Gainera, zinema-industria inklusiboagoa bermatzeko ekoizpen-, zuzendaritza- eta gidoigintza-eginkizunetan aniztasuna zergatik den funtsezkoa ere aztertuko da. British Film Instituterekin elkarlanean antolatutako saio honekin, Zinemaldiak bereziki azpimarratu nahi du inklusibotasuna handitzeak, kontatutako istorioak aberasteaz gain, eragin positiboa duela gizartean, giza aniztasuna islatzen eta baliozkotzen baitu.
Clare Baines British Film Instituteko (BFI) inklusio-kolaboratzailea da, eta film irisgarriak ekoizten eta erakusten ditu. The Crip Cluben sortzailea ere bada (komunitate aitzindaria eta zinemako kapazitismoa zalantzan jartzen duen podcasta). Funtzio horien bitartez, Clarek desgaitasunaren benetako irudikapenaren alde egiten du, desgaitasunen bat dutenen talentua eta alaitasuna ospatzearen alde, eta desgaitasunaren justizia zinema-industriara eramaten saiatzen da.
Gaur egun, bi Staffordshire txakur erraldoi eraikitzen ari da Stoke on Trent zentroan, Ingalaterrako Arteen Kontseiluaren finantzaketarekin.
Desgaituen inklusioan eta irisgarritasunean aditua, gizarte-ekintzailea eta esataria. Shani Dhanda doktoreak Erresuma Batuan eragin handiena duen pertsona desgaitutzat eta 2020an BBCko 100 emakume ohoreduntzat aitortua, aldaketa eraldatzaile bat bultzatzen du aholkularitza-enpresa gisa, enpresekin eta markekin lankidetzan, inklusioa eta irisgarritasuna benetakotasunez hartzeko. Desgaitasuna txertatzen izan duen esperientziak eragin global handia izan du, eta mundu osoko 1,5 milioi langile baino gehiagorengana iritsi da kolektiboki. Desgaitasuna duen emakume hegoasiarra den aldetik, bere aktibismo intersekzionalak katalizatzaile gisa balio du mundu osoko desberdintasun sozialari aurre egiteko enpresa-ekimenen bidez, Diversability, Asian Woman Festival, Asian Disability Network eta halako ekimenak sortuz. Telebistan egoteaz, zortzi kargudun exekutiboz eta bost enbaxadorez gain, Shaniren eragina 250 hitzaldi baino gehiagotara zabaltzen da mundu osoan, Michelle Obama, Hillary Clinton eta halako pertsona ospetsuekin agertokia partekatuz. Aldaketarako agente gisa egindako lanak hogeita bost sari eta golardo baino gehiago eman dizkio.