1857tik 1859ra bitartean, Jean Françoise Milletek Angelusa koadroa margotu zuen, begirada erraz eta poetikoa nekazarien eta behartsuen lanari, gizakiaren eta naturaren adiskidetze gisa. Abilia Beiren jaio zen eta egunen batean Beiren hilko da, eta bere familiak landu zuen lur eskasean sustraitutako istorioa kontatzen digu.