Baserri batean, oilo-arrautzen kalitatean aditua den norbaitek zehatz-mehatz aztertzen du Eusko Labeleko arrautzak izateko egokiak ote diren hangoak. Hainbat saioren ondoren, azkenean Eusko Label kalitatea ikusiko du.